Wednesday, December 3, 2014

Birdy babe


This picture tells a lot about my personality, 
things I like and especially how I’m feeling today - light, happy, thoughtful, 
a little nervous, and full of good energy. I’ve been singing all day. This picture 
was taken on my last day of my stay in the USA. I was feeling a little restless while backing all my stuff so I needed to take a break and this is what I came up with.

Kisses!


Tää kuva kertoo paljon mun luonteesta, jutuista mistä pidän 
ja etenkin mun tän hetkisistä fiiliksistä. Mulla on kevyt, onnellinen, mietteliäs 
ja hieman jännittynyt olo ja oon täynnä hyvää energiaa. Oon laulanut koko päivän. Tää kuva on otettu mun viimeisenä lomapäivänä USA:ssa. Olin hieman levoton pakatessani kaikkia kamojani ennen lähtöä, joten piti pitää pieni tauko 
ja tällaisen kuvan itsestäni sillä tauolla taion.

Pusuja!


facebook       bloglovin’       instagram       youtube


No comments:

Post a Comment