Thursday, April 3, 2014

Looking forward to the weekend


I’m very excited for this upcoming weekend. 
On Friday night I’m going to see my friends’ show in Lahti. I’m staying there 
for the night. That will be fun because I haven’t seen many of them for a long time.

Both Saturday and Sunday I have a party to attend. 
I’m very excited about dressing up and putting a nice make-up on. 
Today I’ve been planning what to wear.

On Sunday I also have my birthday! 
I won’t actually celebrate it on this weekend but on the next weekend I will. 
I would love to have a party but I haven’t even been able to have a housewarming party either so I’ll probably throw a bigger party later.

Oon tosi innoissani tästä viikonlopusta. 
Perjantai-iltana lähden Lahteen katsomaan ystävieni esitystä. 
Mulla on siellä varmasti hauskaa, sillä en oo nänhy monia niistä 
pitkään aikaan ja jään sinne niiden luo yöks.

Sekä lauantaina että sunnuntaina oon menossa bileisiin. 
Oon innoissani, kun on aihetta kunnolla laittautua ja pukea jotain ihanaa päälle.

Sunnuntaina mulla on myös mun omat synttärit! 
Juhlin niitä kuitenkin vasta ens viikonloppuna. Olis hauskaa järjestää 
kunnon juhlat, mutta en oo vielä kerenny järjestää edes tupareita, 
joten taidan pitää kerralla isommat juhlat myöhemmin.

I’m thinking of wearing these beauties on Saturday

That’s it for now. Have a nice evening!

Tämmöstä tällä kertaa. Mukavaa iltaa kaikille!


No comments:

Post a Comment