Thursday, September 24, 2015

Life is happening



So many exciting things have happened in my life lately and 
I thought that now would be a good time to write a little more. 
This summer was so vivid that I didn’t even have time 
to write my own diary properly.

I’m doing really well. 
Life is so is exciting right now and I’m enjoying this drive. 
I’m doing what I love: acting and singing.

Performing and sharing my own music has been the best thing ever! 
I’ve been writing songs so long and this just feels so right and so good.

It feels amazing to implement my dreams and passions. 
I got to play three different roles to camera within two months.

During the last few months I have also met new friends 
and got to know some of my old friends even better.

I’m happy.


On tapahtunut niin hurjasti kaikkea ihanaa ja ajattelin, että nyt olis hyvä taas pitkästä aikaa kirjoittaa vähän enemmän. Tää kesä oli niin vauhdikas, 
etten malttanut edes omaa päiväkirjaa kunnolla kirjoittaa.

Mulle kuuluu tosi hyvää. 
Elämä on just nyt tosi jännittävää ja nautin tästä vauhdista. 
Teen sitä mitä rakastan: näyttelen ja laulan.

Oman musiikin esittäminen ja jakaminen on ollut ihan parasta. 
Oon tehnyt biisejä kauan ja tää tuntuu nyt tosi hyvältä.

Tuntuu ihan mielettömältä toteuttaa näitä mun intohimoja. 
Saan kahden kuukauden sisällä näytellä kameralle kolme erilaista roolia.

Lisäksi oon saanut viime kuukausien aikana uusia ystäviä 
ja tutustunut vanhoihin ystäviin entistä syvemmin.

Oon onnellinen.


facebook     bloglovin’     instagram     youtube

No comments:

Post a Comment