Thursday, August 20, 2015

Pimu

Photo: Astrid Mannerkoski

My artist name is Pimu
I make soulful pop music and I write my lyrics in Finnish. 
My first single is coming out soon and I’m very excited that this 
all is actually happening: You will be hearing my music.

While you wait for the single to pop out you can visit my new facebook 
and instagram accounts under my artist name Pimu.

Lovely day to all of you!


Mun artistinimi on Pimu
Sävellän soulahtavaa poppia ja kirjoitan biisini suomeksi. 
Ensimmäinen sinkkuni julkaistaan pian ja oon ihan todella innoissani tästä 
kaikesta, etenkin siitä, että ihan kohta te oikeasti kuulette mun musaa.

Sitä odotellessanne voitte käydä kurkkaamassa 
mun uusia facebook- ja instagram-tilejä.

Ihanaa päivää kaikille!


2 comments:

  1. Oon niin onnellinen/iloinen sun puolesta Ida! :) En malta odottaa!

    ReplyDelete